Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 18.01.2016, sygn. IPPB4/4511-1405/15-2/IM, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPB4/4511-1405/15-2/IM

Czy na Spółce ciążą obowiązki płatnika, o których mowa w art. 41 ust. 1 i 2 oraz art. 42a w związku z pokryciem kosztów opłaty rejestracyjnej ponoszonej za Lekarzy?

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2015 r., poz. 613) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. Nr 112, poz. 770, z późn. zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko przedstawione we wniosku z dnia 30 października 2015 r. (data wpływu 2 listopada 2015 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie skutków podatkowych w związku z pokryciem kosztów opłaty rejestracyjnej związanej z udziałem Lekarzy w Wydarzeniach na podstawie umowy zlecenie oraz umowy sponsorskiej - jest nieprawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 2 listopada 2015 r. został złożony ww. wniosek o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie skutków podatkowych w związku z pokryciem kosztów opłaty rejestracyjnej związanej z udziałem Lekarzy w Wydarzeniach na podstawie umowy zlecenie oraz umowy sponsorskiej.

We wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny i zdarzenie przyszłe.

Wnioskodawca (dalej: A. lub Spółka) jest częścią międzynarodowego koncernu farmaceutycznego A. (dalej: Grupa), zajmującego się wytwarzaniem i obrotem specjalistycznych produktów leczniczych oferowanych przez Grupę na terytorium Polski (dalej: Produkty). Na podstawie odpowiedniej umowy o świadczenie usług, zawartej z zagranicznym podmiotem wchodzącym w skład Grupy, Spółka odpowiedzialna jest m.in. za prowadzenie na terytorium Polski czynności i działań o charakterze marketingowym, promocyjnym i reklamowym w odniesieniu do Produktów. Z tytułu świadczonych usług, Spółka otrzymuje wynagrodzenie ustalane według formuły koszt plus, tzn. obejmujące poniesione przez Spółkę koszty związane ze świadczeniem usług, przy czym niektóre z tych kosztów powiększone są o odpowiedni narzut.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00